28 jan. 2013

Det ska vara en rubrik här...

Jag är typ helt död efter helgen. Det är jobbigt att börja jobba, när man inte gör det normalt. Men bara att bita i det sura äpplet och glädjas åt att det kommer in lite extra pengar på kontot om ett tag istället.
I lördags var jag och red ut en sväng på Silver med Paulina, åh det va så grymt roligt och Silver behövde verkligen det. Jonte vart jag och red igår i ridhuset, vi är i en liten formsvaka just nu med vi är snart på toppen av berget igen. Vi får bara fortsätta kämpa.
Silver fick springa lös i rundgorallen idag då jag inte mår toppen så jag orka inte rida, men han fick rört på sig en stund och va verkligen i behov av det.

Nej nu ska jag gå och lägga mej klockan är mycket. Imorgon är det praktik som gäller.
Gonatt puss och kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar